Понедельник, 19.11.2018, 15:22
Приветствую Вас Гость | RSS

Белый каталог статей

Каталог статей

Главная » Статьи » Бизнес и финансы

25 років — вік, коли навіть банки змінюють логотип
Напередодні 25-річчя банк «Південний» оновлює своє обличчя. Настав час заявити про те, що він давно вийшов за межі рідного регіону й успішно працює по всій країні. Спільно з PROVID/DDB було знайдено органічне та сучасне рішення в айдентиці банку, а розвинути його в оновленому форматі відділень допомогла агенція IDNT.
Основою нового логотипа є восьмикутна зірка, промені якої спрямовані до центру, що символізує клієнтоцентричність (орієнтацію на максимальне задоволення клієнтських інтересів) і є втіленням місії та цінностей банку «Південний». До речі, в основу логотипа покладена сучасна інтерпретація традиційного орнаменту української вишиванки — зірки, що уособлює джерело життєвих сил і добробуту. Схожа восьмикутна зірка є і в культурах інших народів, там вона символізує творче начало, рівновагу, вибір правильного шляху. Кольори логотипа передають зв’язок з рідним для банку «Південний» узбережжям Чорного моря.
Усі ці роки банк «Південний» динамічно розвивався, крок за кроком, місто за містом. Так само крок за кроком, елемент за елементом на основі логотипа зібрано брендовий патерн, який зручно використовувати на різних за розміром поверхнях.
PROVID/DDB розробив брендбук для банку «Південний», розвинувши нову айдентику в різних друкованих матеріалах, сувенірній продукції та елементах оформлення.
Наступним кроком нової концепції корпоративного стилю банку стала розробка нового формату відділень спільно з IDNT.
«У нових відділеннях банку ми впровадили такий формат, у якому клієнтам буде зручно отримувати сервіси, а персоналу ефективно працювати, — розповідає засновник і CEO IDNT Микола Чумак. — Зонування простору допоможе клієнтам швидше отримувати потрібні послуги та покликано зменшити черги у відділеннях. Для зручності відвідувачів додатково створені зони очікування. Незважаючи на те, що клієнти дедалі частіше користуються послугами дистанційно (онлайн), відділення в найближчі роки залишаться найважливішим каналом продажів і комунікації з клієнтами. Ми дякуємо команді банку «Південний» і нашому партнеру, компанії PROVID/DDB, яка розробила новий фірмовий стиль та оновила бренд».
Клієнт — банк «Південний»

Креативне агентство PROVID/ DDB
Кирило Чічкан — Creative Director
Ольга Король — Graphic Designer
Ірина Охрамович — Account Director

Компанія з розробки ритейл-форматів IDNT
Микола Чумак — СЕО, Strategic Director
Євген Дейнеко — Retail Director
Анна Жарікова — Project Director
Категория: Бизнес и финансы | Добавил: pleontalan (19.10.2018) E
Просмотров: 45 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Поиск