Суббота, 27.04.2024, 00:43
Приветствую Вас Гость | RSS

Белый каталог статей

Каталог статей

Главная » Статьи » Автомобили

Безпека на автомагістралях непокоїть місцеві громади – «круглий стіл» в Умані
12 лютого 2015р. - «Проходження поблизу села автотраси чинить значний вплив на безпеку його мешканців і мешканців інших навколишніх населених пунктів. Ми стараємося вести роз’яснювальну роботу серед громадян, насамперед, серед школярів. Але підтримка з боку влади і бізнесу нам дуже необхідна – і в забезпеченні якісними інформаційними матеріалами, і в облаштуванні безпечних місць переходу через дорогу», - такі думки висловив голова Ладижинської сільської ради (Черкаська область) Володимир Громов на «круглому столі», що відбувся 10 лютого в Умані в рамках проекту «Благаю, живи! Безпека на дорозі».

Цей соціальний проект спільно впроваджують із листопада 2014 року мережа автозаправних комплексів «ОККО» і Європейський банк реконструкції і розвитку. Його мета - підвищити обізнаність усіх учасників дорожнього руху на трасі М05 (Київ-Одеса) з правилами безпеки на дорозі й трагічними наслідками їх порушення. У рамках проекту уже проведено серію інформаційних занять для учнів сільських шкіл, розташованих поблизу автомагістралі М05, і два «круглі столи» з представниками місцевих громад: 11 грудня – у Білій Церкві (Київська область), 10 лютого – в Умані (Черкаська область).

Через Уманський район, як повідомив інспектор районної служби ДАІ Роман Левченко, проходить 46 кілометрів автошляху «Київ-Одеса». Торік на цій ділянці відбулося 54 ДТП, загинули 2 особи, ще 4 отримали тілесні ушкодження. Дві основні причини таких інцидентів - перевищення швидкості й перехід дороги у невстановленому місці.

«Найперше завдання вчителя - зберегти життя і здоров’я дитини, а вже тоді дати їй знання, - зазначила, виступаючи на «круглому столі» в Умані, директор Ладижинської загальноосвітньої школи Людмила Миронюк. – Багато з наших учнів, щоб потрапити до школи, змушені переходити трасу, і нас, педагогів, завжди хвилює, щоб вони правильно поводилися на дорозі, не наражалися на небезпеку». За її словами, заняття 5-7 класів, проведені у Ладижинській школі у рамках проекту «Благаю, живи! Безпека на дорозі» дали відчутний ефект. З того часу минув уже місяць, але діти з задоволенням носять світлоповертальні браслети, наліпки, вони переконані, що це їм потрібно.

Керівник відділу освіти Уманської райдержадміністрації Олена Мельничук зі свого боку додала, що перевагою цього проекту є донесення важливої для школярів інформації в інтерактивній, ігровій формі. На її думку, було б доцільно, щоб кожна школа мала у своєму розпорядженні хоч би один комплект світлоповертальних елементів, дорожніх знаків, екіпірування регулювальника, щоб можна було самим моделювати й аналізувати ситуації на дорозі. Учасники «круглого столу» схвально відгукнулися про легкий і доступний формат навчальної брошури «Безпечна дорога з благунчиками», підготовленої ініціаторами проекту «Благаю, живи! Безпека на дорозі», а також висловили пропозицію підготувати відеоверсію занять про правильну поведінку на дорогах, щоб надалі вчителі могли використовувати її у своїй практиці.

Керівник проекту «Благаю, живи! Безпека на дорозі» з боку ЄБРР Станіслав Супруненко запевнив, що усі ідеї, які прозвучали під час спілкування в Умані, буде розглянуто, і висловив сподівання, що одночасно з покращенням стану автомобільних доріг в Україні зростатиме й особиста відповідальність усіх учасників дорожнього руху. «Укласти якісне дорожнє покриття, забезпечити магістраль технічними засобами контролю – це дуже важливо, але недостатньо, - наголосив Станіслав Супруненко. – Потрібно змінювати й психологію людей, щоб вони усвідомлювали, що навіть найкраща дорога може нести в собі небезпеку для життя, якщо не поводитися на ній уважно і відповідально».


Довідка

Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) – міжнародна фінансова інституція, яка інвестує в 35 країн Центральної та Східної Європи, Центральної Азії, Південного і Східного Середземномор'я, підтримуючи розвиток ринкової економіки і демократії. ЄБРР є власністю 64 країн і двох міжнародних організацій – Європейського Союзу та Європейського інвестиційного банку. ЄБРР є найбільшим фінансовим інвестором в Україні. Станом на 1 січня 2015 р. сукупний обсяг виділеного Банком фінансування в Україні становив €10,4 млрд. в межах 344 проектів.

ПАТ «Концерн Галнафтогаз» є оператором мережі АЗК «ОККО» – однієї з найбільших автозаправних мереж в Україні, до складу якої нині входить понад 400 АЗК у всіх регіонах держави. Він також управляє найбільшою в Україні мережею закладів харчування в дорозі, що працює під брендами A la minute, Pasta Mia, Hot café. У складі мережі «ОККО» працює 10 нафтобаз і 12 акредитованих лабораторій контролю якості нафтопродуктів. Команда «Концерну Галнафтогаз» налічує майже 10 тисяч працівників.

Траса М05 – це автомобільний шлях міжнародного значення на території України, який сполучає Київ із Одесою і проходить територією Київської, Черкаської, Кіровоградської, Миколаївської та Одеської областей. Є частиною панʼєвропейського транспортного коридору № 9. Траса з'єднує великі промислові, адміністративні й культурні центри України з морськими портами та зонами відпочинку на Чорноморському узбережжі, а також забезпечує транзитні автотранспортні перевезення між Балканськими країнами, Росією, країнами Балтії та Скандинавії. Її загальна довжина – 453,3 км, з під’їзними шляхами – 478 км.
Категория: Автомобили | Добавил: ConcernGalnaftogas (13.02.2015) E
Просмотров: 538 | Теги: Станислав Супруненко, ебрр, Концерн Галнафтогаз, ОККО | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Поиск