Пятница, 19.04.2024, 21:03
Приветствую Вас Гость | RSS

Белый каталог статей

Каталог статей

Главная » Статьи » Бизнес и финансы

КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для обслуговування людей з вадами слуху
КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для комфортного банківського обслуговування людей з вадами слуху.
Відтепер якісний сервіс без обмежень у спілкуванні зі співробітником Банку можна отримати у відділеннях мережі КРИСТАЛБАНКу за адресами:
м. Київ, вул. Мечникова, 4/1
м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 4/6
м. Київ, вул. Кудрявський узві, 2

Для цього необхідно:
1. Відвідати зручне для Вас відділення КРИСТАЛБАНКу;
2. Знайти персоналізовану наліпку, яка розміщена у приміщенні відділення з написом «Обслуговуємо нечуючих»;
3. Скористатися QR-сканером на Вашому смартфоні. У разі відсутності сканера ввести посилання getbw.me/crystlabank у Ваш веб-браузер;
4. Отримати зображення з унікальним QR-кодом та показати його менеджеру;
5. Починайте зручне спілкування з представником Банку.
«Наша мета - вести бізнес, враховуючи всі інтереси суспільства. Ми створюємо комфортні умови банківського обслуговування для кожного громадянина нашої країни і несемо за це відповідальність. КРИСТАЛБАНК демонструє, що забезпечувати якісний сервіс для людей з обмеженими можливостями – це обов'язок компаній різних сфер діяльності. Ми стали першим Банком в Україні, який впровадив унікальний додаток для обслуговування людей з вадами слуху, та плануємо не зупинятися на досягнутому», - прокоментував Голова Правління Леонід Гребінський.
Категория: Бизнес и финансы | Добавил: ms (03.04.2018) E
Просмотров: 257 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Поиск