Каталог статей
КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для обслуговування людей з вадами слуху
КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для комфортного банківського обслуговування людей з вадами слуху. Відтепер якісний сервіс без обмежень у спілкуванні зі співробітником Банку можна отримати у відділеннях мережі КРИСТАЛБАНКу за адресами: м. Київ, вул. Мечникова, 4/1 м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 4/6 м. Київ, вул. Кудрявський узві, 2
Для цього необхідно: 1. Відвідати зручне для Вас відділення КРИСТАЛБАНКу; 2. Знайти персоналізовану наліпку, яка розміщена у приміщенні відділення з написом «Обслуговуємо нечуючих»; 3. Скористатися QR-сканером на Вашому смартфоні. У разі відсутності сканера ввести посилання getbw.me/crystlabank у Ваш веб-браузер; 4. Отримати зображення з унікальним QR-кодом та показати його менеджеру; 5. Починайте зручне спілкування з представником Банку. «Наша мета - вести бізнес, враховуючи всі інтереси суспільства. Ми створюємо комфортні умови банківського обслуговування для кожного громадянина нашої країни і несемо за це відповідальність. КРИСТАЛБАНК демонструє, що забезпечувати якісний сервіс для людей з обмеженими можливостями – це обов'язок компаній різних сфер діяльності. Ми стали першим Банком в Україні, який впровадив унікальний додаток для обслуговування людей з вадами слуху, та плануємо не зупинятися на досягнутому», - прокоментував Голова Правління Леонід Гребінський.
|
Категория: Бизнес и финансы | Добавил: ms (03.04.2018)
E
|
Просмотров: 257
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|