Каталог статей
На бізнес-конференцію відомого бренду зберуться партнери українського ринку та експортери
2 березня міжнародний виробник алкоголю Nemiroff відкриває масштабний простір для налагодження комунікації серед партнерів ринку України та країн експортерів. Горизонти бізнес-конференцій бренду розширюються. Так, цього року у числі запрошених - дві торгові команди з Білорусі та Грузії. На заході гостям представлять усі переваги співпраці з лідером українського горілчаного ринку. Тому бренд розкаже, як розвиватиметься їхній бренд і які маркетингові фішки застосовуватиме цього року. Планується, що партнери компанії, занурюючись у світ новітніх комунікаційних розробок, отримають відповіді не тільки на ці запитання. Бізнес-конференція бренду для дистриб’юторів вийшла за рамки традиційних заходів. Ніяких стандартних підходів в організації бізнес-конференції: передбачається офіційна і неофіційна частини зустрічі, обидві насичені креативними ідеями комунікації. Організатори підготували детальну насичену програму. У першій половині дня компанія покаже партнерам масштаб маркетингових і бізнес-цілей на 2019 рік, які охоплюють усі ніші комунікації зі споживачами. Nemiroff націлений на глобальне представлення свого бренду на всіх ринках. Nemiroff — атрибут статусу для споживачів. Тож увечері на турнірі у Палаці Спорту виробник облаштує свою корпоративну зону, де дистриб'ютори продовжуватимуть занурюватися в нову комунікацію бренду Nemiroff. Для створення неформальної та комфортної атмосфери організатори влаштовують поствечірку з трансляцією поєдинків WWFC та проведенням конкурсу «Міс Nemiroff». Такий формат бізнес-конференції, коли неофіційна частина стає органічним доповненням до офіційної, є ефективним об’єднанням дистриб’юторів бренду в єдиній комунікаційній площині маркетингової стратегії Nemiroff, розширяючи нові можливості розвитку бізнесу кожного партнера. Інформаційна довідка: Nemiroff був заснований в 1872 році. Сьогодні це провідний світовий виробник високоякісного алкоголю і один з лідерів світового ринку алкоголю, відомий у 80-ти країнах світу. Близько 40% всієї експортованої з України горілки — виробництва Nemiroff. Бренд постійно підтверджує свою високу якість численними нагородами на престижних світових конкурсах.
|
Категория: Бизнес и финансы | Добавил: yuliakravchuk (01.03.2019)
E
|
Просмотров: 243
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|